fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg sluttet å bruke parfyme i graviditeten, ble så kvalm og det luktet såå annerledes. Nå er baby 6 mnd, og jeg har brukt parfyme et par ganger når jeg har dratt på besøk og ikke hatt gutten med meg. Flere som sluttet med parfyme da babyen kom? Når begynte du å bruke parfyme igjen?
kinaputten Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Jeg brukte i graviditeten og sluttet da mini ble født og er akkurat begynt med å bruke litt hvis jeg skal noe, men sprayer da bak i nakken og ikke på halsen, vil ikke at mini skla få det på seg Bruker heller ikke parfymert bodylotion etter fødselen og nå bruker jeg weleda sin baby lotion
Gjest Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg brukte parfyme mens jeg gikk gravid, men ikke etter mini ble født. Ville at han skulle bli vant med min kroppslukt før jeg begynte med parfyme igjen. Begynte vel når han var en mnd eller noe kanskje. Men det er ikke mye da, en liten sprut bak i nakken som costamummy sier over her.
stearin Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Ja, sluttet også i graviditeten fordi jeg ble så kvalm av all parfyme! Verste kvalmen begynte i november 09 og herjet mye i juletider, dessverre fikk jeg også mange parfymer i julegave da.. Klarer fremdeles ikke lukten av de parfymene. Men har brukt parfymer jeg har lånt fra andre som har annen lukt enn de som jeg har luktet på under svangerskapet uten problemer:) Selvfølgelig når jenta mi ikke er med, for det virker så ubehagelig for henne å lukte den fremmedlukta når hun gir klemmer til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå