Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har en sønn på 8 mnd. Han Spiser nå pupp stort sett bare på morgenen. Har puppenekt på dagtid og kveld. Nå i helgen er jeg bedt på jentekveld. Jeg har ikke vært ute på noe slik siden han ble født. Heller ikke hatt i meg en dråpe alkohol. Jeg har jo ammet helt til nå. Jeg lurer på, hvor mye vin kan jeg evt drikke på kvelden når jeg skal amme i 6 tiden på morgenen. Kan jeg i det hele tatt drikke noe? Skjønner meg ikke noe på det der jeg.. Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Ta deg et par glass vin før kl.24, så går det nok bare bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Barnet får promille av din promille - det vil si forsvinnende lite om du f.eks drikker et glass vin og ammer to timer etterpå. Vil du være på den sikre siden, så tenk at du skal være i "kjørbar" stand når du skal amme. Du har antagelig ikke drukket alkohol på snart et par år, så jeg tror ikke det blir noe problem for deg. Første gang man drikker etter en så lang periode + graviditet osv, da tåler man ikke så mye (og det er et tips - ikke tro at du reagerer som før - og ett glass vin - ett glass vann!9 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Da kan det hende det blir et glass vin eller to på meg på lørdag! Det stemmer, det er snart 2 år siden jeg smakte alkohol.. Så det holder sikkert med to glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Sier som andre her: Drikk som om du skulle ut på kjøretur morgenen etter, og husk at du tåler nok vesentlig mindre nå enn for to år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå