Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 så varm og god:) men spesielt begavet er hun dessverre ikke. jeg ser på 4 stjerners denne uka og det har slått emg at hun har et stort svart hull når det gjelder anmellkunnskap. så dumt, hun som kunne vært både pen, god og smart:) hun visste for eksempel ikke hva koriander var....haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Linni er fantastisk. Er ikke alle som vet eller bryr seg om hva koriander er, jeg vet nesten heller ikke det for jeg bryr meg ikke om mat og matlaging.. Tror linni er smart på mangen andre måter, samma det om allmennkunskapene ikke er på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Komaaan.."Linni" og "smart" hører vel ikke akkurat sammen i samme setning:) Det kan dere umulig mene. Da vet dere ikke hva smart betyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Du f.eks HI har ikke så gode skrivekunnskaper?? Det skrives ALLMENNKUNNSKAPER!!!! det betyr ikke at du ikke er smart av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har snakket med henne på byen i Oslo. Venninna mi løp bort til henne og begynte å prate. Jeg hadde da faktisk aldri hørt om henne jeg. Aldri sett bilder eller hørt navnet. Venninna mi synes jeg var rar. I etterid har jeg lsgt merke til at det er litt om henne her. Andre som aldri har hørt om henne? Vet fortsatt ikke hva hun er kjent for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg aner heller ikke hvem hun er eller hva hun er 'kjent' for. Hører aldri noe om henne bortsett fra her på Bim/dib.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 hun er jo glamourmodell og har vært med i robinson, vært frontet av christer falck bla med smurfehitsen ett eller annet. dessuten har hun vært sammen med en ganske så rik mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 aha...Robinson har jeg sett, den ganger Truls og Ine/ Ina var med og hun lille Therese vant. Er ikke HELT ute altsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg ELSKER Linni!!! Hun er sååå kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #10 Del Skrevet 7. april 2011 Ååååååja, Smurfehitsen altså.. Ja, da så, den burde jeg vel huske. Døh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #11 Del Skrevet 7. april 2011 for meg hører hun hjemme i samme kategori som Tommy Sharif! De ligger nok på omtrent samme nivå iq-messig! Totalt gjennomtrekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. april 2011 #12 Del Skrevet 7. april 2011 20:24 mener du virkeligt det er total gjennomtrekk bare fordi hun er pen og er seg selv og hvorfor drar du tommy sharif sammen med henne? var det fordi han og var med i 4 * middag? Synes hun var overraskende flink å lage mat jeg, jeg hadde ikke klart bedre for jeg er rett å slett ikke opptatt av matlaging. Hun tjener nok sikkert bedre enn deg også HI!!! Slutt å snakk dritt om henne her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #13 Del Skrevet 7. april 2011 Flink å lage mat? Potetene var jo ikke skikkelig kokt, og sausen og desserten var fra Toro, som hun satt og løy om at var hjemmelaget.. Og hva er det med den pipestemmen hennes, gjør hun seg til eller er det virkelig hennes stemme? Men jeg kjenner henne ikke, og hun er helt sikkert flott menneske, det trenger man jo ikke være så veldig smart for å være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå