Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Dette innlegget håper jeg ikke alle tar så bokstavlig! Jeg jobber selv i barnehage og har ALDRI tenkt over disse spørsmålene annet enn at de viser at de er interessert i barna! Det går faktisk an å både SE barnet, klemme det og være interessert OG få vite om det har bæsjet og spist. Jeg har selv et barn i barnehage, han sliter med magen og spiser lite. For resten av dagen betyr det mye å vite om han både har bæsjet og hva han har spist. Jeg skjønner godt hvis foreldre savner votter. Mange kjøper ikke i overflod, og trenger gjerne både votter og andre ting som forsvinner. Jeg navner alt som er med i barnehagen, så jeg regner med at de klarer å få votter og annet utstyr på plassen og at de ansatte bruker litt tid på å lære de største barna å legge på plass selv! Jeg vet godt at det er travelt i barnehagen, MEGET travelt til tider, men det går også an å tenke over hvordan rutinene er og hvordan man jobber for å få det minst mulig travelt og ryddig! Hilsen mor som SER barnet sitt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg syns det er interessant å vite om barnet mitt sover, bæsjer, spiser osv. Det er viktige ting å vite som angår barnets helse. Hva barnet ellers har gjort i barnehagen skal hun få lov til å fortelle selv. Hun elsker å fortelle hva de har gjort i barnehagen og er det ellers noe viktig jeg burde vite så regner jeg med at de ansatte forteller meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 *Liker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Jada, men nå var dette ment til foreldre som KUN(!) var opptatt av slike ting....! Djiiises, folk må ha ting inn med teskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg er kun opptatt av slik info. Resten kan barnet fortelle meg selv. Det trenger ikke de ansatte å bruke sin dyrebare tid på. 19:47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 De minste kan jo ikke fortelle selv, og da setter jeg stor pris på bruke de få minuttene i garderoben til å snakke om hvordan barnet har hatt det, ikke praktiske detaljer. Jeg merker fort om barnet ikke har sovet nok, eller ikke har bæsjet....:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå