Novadona Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 hvor finner jeg det mon tro. Mener å ha sett på vanlig dagligvare, men det er kanskje sesongbetont?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent007 Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg kjøpte forrige uke hos Safari . Ellers kan du jo prøve Solheim Kjøtt på Danmarksplass ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nea og juniors mamma Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Sesongvare, men de fleste kjøttdisker lager dette på bestilling om du ikke skal ha det på dagen. Du kan også enkelt lage selv ved å la kjøttet ligge i lake i 24 timer (tror forholdet var 200 gr salt pr liter kokt vann). Jeg hadde da ca 1 kg fint lammekjøtt og en trenger ikke vanne kjøttet ut hvis det ikke ligger lengre. Legg kjøttet i når vannet er avkjølt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyønske �� Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 I Bergen er dette vanskeligere å finne har jeg funnet ut. Men de kan ha i frysedisken på Rema, fra Nordfjord Kjøtt. Jeg er fra Sunnmøre og der er det vanlig med saltet fårekjøtt til potetball(komler). Ikke saltet svinekjøtt som er vanlig her i Bergen altså. Så lenger nord på Vestlandet er det langt lettere å finne det i butikkene(hele året) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå