Ksenia & Anjem Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 burde jeg holde han hjemme fra skolen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Cosylan på resept. Men den smaker død og fordervelse. Altså den smaker ikke godt. Virker han syk? Ellers trenger han vel ikke å være hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sjiraff~ Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Kaldt vann er vel så effektivt som reseptfrie hostesafter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalas Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg hadde samme dilemma idag. Sønnen hostet forferdelig mye igår kveld, våknet av hosting og virket rimelig pjuskete. Så gikk hele natta bra, men med en gang jeg vekket han begynte hosten igjen. Jeg hadde ca 10 min å bestemme meg om han skulle bli hjemme eller ikke, og valgte da å holde han hjemme siden han hostet konstant (og ekstremt) den første halvtimen han var våken. Men jeg ser nå at han kunne vært på skolen... Kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå