Gå til innhold

For å spørre på en annen måte:Hvor lenge ville dere ha ventet på et avgjørende svar fra mannen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 2,5 år,og han vet fremdeles ikke om han vil ha barn.Vi er 31 og 33 år.Og jeg har vært klar på dette siden vi traff hverandre at jeg ville ha flere barn(har en på nesten 6 fra før av).Og jeg begynner å kjenne at jeg snart må komme i gang med noe,jeg blir liksom ikke yngre..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært så veldig "baby-sjuk" og etter å ha vært sammen i 4 år bestemte vi oss for barn. Da var jeg 32 og han 35 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo menn som er klare fore å stifte familie nå. Om jeg hadde ventet så lenge for at han skulle bli klar, men absolutt ikke viste tegn til det. Ville jeg nok kanskje gitt han et ultimatum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2,5 år og om jeg hadde vært 31 år hadde jeg kuttet mine tap og funnet en annen.

Eller jeg ville ikke ventet i 2,5 år på å få vite om han ville ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke kan svare på det innen rimelig kort tid nå så hadde jeg ikke ventet lengre.. det er flere fisk i havet..

 

Jeg er 29,vi har vært sammen snart 2 år å skal prøve fra mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var 25år og hadde vært sammen i ca5år når samboeren min plutselig sa han ikke visste om han ville ha barn. Jeg sa med en gang da at hvis han mente at han aldri ville ha barn, så kunne vi like gjerne gjøre det slutt med en gang, fordi det for meg ikke hadde vært noen mulighet å aldri få barn. Heldigvis brukte han ikke veldig lang tid på å si at han ville ha barn. Vi ventet noen år før vi prøvde og det var vi enige om. Nå har vi to barn sammen og ingen av oss angrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...