Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Hvordan visste dere at det var dere to? Jeg mener, man bør være ganske klar på å ikke gi opp en annen gang hvis man bestemmer seg for å gi det en sjanse til. Er på nippet til å be om en sjanse til, savner han så fælt og er dypt ulykkelig.., men så vanvittig redd for at vi ikke kommer til å få det til å fungere. Utroskap var ikke grunnen til atdet ble slutt bare så det er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Er i samme situasjon. Vil så gjerne flytte sammen med bf igjen og bli en familie. Føler jeg har tatt fra barnet mitt noe viktig Samtidig som det hadde vært det enkleste for oss med tanke på utdanningen jeg holder på med, når jeg skal ut i jobb som så absolutt ikke er 8-16 jobb. Men om han ikke har skjerpet seg, og vi må flytte fra hverandre igjen, er jeg redd det bare blir rart. Og så blir det sikkert trøblete økonomisk om jeg blir alenemor for andre gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 da er vi ganske like. Ble slutt fordi jeg mente han var umoden, ikke ferdig med ungkarslivet, byen, gutta, poker. Men jeg ser det i øynene hans, han elsker meg fortsatt. I dag var han her og jeg begynte å gråte men barna var i stuen. Han kom bort og holdt rundt meg. Tror han forstår at jeg ikke har det bra. Det VIRKER som om han har skjerpet seg, veldig flink og tålmodig med ungene. Tror det har hjulpet at han har blitt "tvunget" til å hanskes med de utfordringene to små innebærer når han har de alene. Men jeg kan jo ikke vite sikkert og er livredd for å gjøre en feil igjen. Ungene fortjener ikke å gå igjennom dette en gang til, det har jeg ikke hjerte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå