Maria1978 Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Begynner å bli forkjølet, hoster og vondt i halsen! Vil det si at fødselen ikke vil skje nå? Kan ikke huske å ha hørt om noen som var syke når de fødte...
Fru-MammaVims Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 om du er syk eller ei så vil fødselen komme når den kommer =) kan aldri tro at sykdom har invirkning på fødsler..=)
Mia2011 Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Hehe.. fødselen starter når den starter, men det er lov å ønske seg å bli frisk først Selv har jeg slitt med forkjølelse den siste uken, vært helt ferdig faktisk.. termin om 3 uker, og har håpet det ikke startet mens jeg var syk.. Er på bedringens vei nå, og ønsker babyen velkommen om ett par dager.. God bedring..
Maria1978 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2011 Hehe, håper du har rett. Har bare aldri hørt om noen som var syke når de fødte, så har innbilt meg at kroppen venter til en er frisk/klar igjen. Som du skjønner er jeg laaangt i fra syk nok til at jeg ønsker utsettelse av fødselen
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Jeg var superforkjøla da førstemann her ble født. Hadde både nesespray og halspastiller ved siden av meg, jeg Det går så fint atte - men ta med deg nesespray...det er tungt og bare kunne puste med munnen under en fødsel. God bedring!!!
hope<3 Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Jeg kjenner ei som fødte med lungebetennelse.. og hun sa det at du får noen krefter du ikke ante du hadde Så dette går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå