Gå til innhold

flere som direkte hater mannen sin etter fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg får null avlastning, han sover natten lang og gidder ikke ta babyen når hun gråter. Hun har mye luft i magen.. Jeg er totalt utslitt! Faens gubbjævel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjære deg, vi har alle vært der:) Nesten litt rart at såpass mange fedre fortsatt er i live..

Kan det tenkes at det er et par hormoner i bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv, takk!

 

Jeg har ikke vært der, da jeg er gift med en mann som tok sin del med nattevåk, stell, lek, oppvaks, matlaging og kjøring til fritidsaktiviteter, ja alt utenom ammingen. Har aldri en eneste dag følt at han ikke vært tilstede for familien, så jeg synes det er drøyt at man skal avspise folk som hormonelle når de står alene om alt. Skjerp deg!

 

HI, Du bør be mannen din om å ta seg kraftig sammen og innse at han også her en del i dette barnet! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ble et stygt troll når jeg gikk lenge nok uten søvn. Og hvis jeg hadde sett gubben ligge å dra seg, og ikke dra sin del av lasset, så hadde jeg tatt på meg stiletthælene før jeg hadde sparket han ut av senga!

 

Hans barn, hans del av arbeidet.

 

Heldigvis tok min mann sin del av bleier og mating og nattevåk. Tror jeg hadde gått ad undas om han ikke var med og hjalp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var ikke der, kanskje fordi jeg fikk barn med en MANN og ikke en egoistisk guttunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sov natten lang, men mente at siden han våknet hver gang jeg skulle amme om natten, var det ingen grunn til at han skulle stå opp om morgenen. Ammet en gang i timen, raste ned i vekt, var utslitt. Han løftet ikke en finger. Vi er skilt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokkerende mindre hjelp å få med nr. 2. Skuffende.

Nå er han 4 mnd og jeg har fått sovet 2 morgener til sammen etter fødselen. Men kniper igjen på sexen jeg, han får lite når jeg er sliten så, hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk til han, si hva han må gjøre, helt konkret. Dra ut, la han være alene med barnet noen timer. Søk etter hjelp andre steder, mor svigermor søster, venninner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ham ikke, men det har vært noen ganske heftige krangler her også... Han har ikke tatt del i det han skulle alt har falt på meg helt siden vi fikk mini som nå snart er 16 mnd!

Jeg har innsett at jeg har forandret meg til å bli mamma etter at vi fikk mini, mens gubben står igjen og er bare seg selv, pappa kan han være innimellom når det er gøy...

 

Derfor har vi nå kommet til at vi ikke vil fortsette sammen om vi ikke finner ut av dette og skal gjøre noen drastiske endringer med livene våre for å få det bedre.... Vi skal bla flytte og snakke mye om hva vi forventer av hverandre.. Jeg forventer at han skal bli en del av familien og dra sin del av lasset, han forventer at jeg skal være like opplagt og aktiv både i sengen og alle andre kjæreste ting som jeg var før jeg ble mamma... Så dette kan jo bli spennende om kjærligheten vinner eller om hverdagen ble for tøff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vert slik at siden jeg var hjemme i perm så var det kun jeg som tok ungen om natta hvis hun gråt. Var jo amming en/to ganger, men hun våkna jo innimellom utenom og. Nå er hun 2 år og våkner HVER natt å skal inn til oss å såve, og jeg henter henne hver gang fordi han jobber og trenger søvnen. Nå kommer nr 2 om 3 mnd og da tar jeg det som en selvfølge at det blir jeg som må stå opp om nettene siden han jobber og jeg er i permisjon. Komemr til å bli hardt med to som våkner, men håper at når vi bytter seng på 2 åringen, at hun bare kommer inn til oss å legger seg selv istedenfor at jeg må gå inn å hente henne hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger faktisk sammenhengende søvn selv om man ikke har en 0800-1600 jobb også 22:29.

Heldigvis har jeg en mann som også tar sin del av nattevåken, hvis ikke hadde jeg tørna gal. Er TORTUR å aldri få sove.

 

Han skal ta en stor del av foreldrepermen med barn nummer to, og jeg kommer da selvsagt til å avlaste ham om natta innimellom selv om jeg skal på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke samme problemet.

Vil si som hun lengre oppe her, jeg er gift med en MANN, ikke en egoistisk guttunge...

 

Tør jeg spørre hvor gammel han er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...