Gå til innhold

Treffe andre mammaer=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei:)

Jeg er en jente på 23 år som har en sønn på snart 1 år nå. Jeg flyttet til Ganddal/sandnes for noen år siden. Er det noen her fra ganddal/sandnes? hadde vært kjekt og blitt kjent med noen her i fra å prøvd å fått et lide nettverk her:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg bor på Sviland og har en på 2,5, ei på rett over ett år, og venter nr tre i mai :)

Vi er flere Sandnes - og omegn -mammaer, alltid kjekt å treffe nye fjes! Kanskje vi kan få til et leketreff etter påske? :)

Skrevet

Hei hei=) ja d hadde vært kjempe kjekt=) det har me kjempe lyst t=)

Skrevet

Hei. Jeg er en jente som fyller 23 og flyttet til Sandved for ca 2mnd siden. Jeg venter en liten gutt 1 juli. Har ikke så veldig stort nettverk her. Hadde vært koseligt å blitt kjent med andre i fra Sandnes;)

Skrevet

Då bur me ikke så langt i fra kverandre=) eg bur på ganddal og har en sønn på snart 1 år:)

Jeg kjenner og veldig få fra sandnes område og hadde vært kjekt og blitt kjent med andre;) kor på sandved du bor? langt fra " kirken " som ser ut som et ski hopp eller med sandved gartneri?

Skrevet

Hei.

JEg er snart 27. HAr ei jente på 17 måneder og venter en gutt i juli:) Jeg er gjerne med på et treff. Bor på sandved.

Skrevet

Me kan jo prøve og få til et treff i mai? viss dette go været fortsette så kan me ta treffe ude?=)

Skrevet

JEg er med så lenge jeg ikke er på jobb

Skrevet

Eg bor i nærheten av sandved gartneri. Eg e veldig gjerna med på å treffa dokke. Bare kom me et ønske om korti d passe;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei igjen. Skal vi prøve å planlegge et treff? ;)

Skrevet

Ja=) har noen et forslag på ke dato å ke ti d passe best?=) 30 eller 31 mai elle i begynnelsen/midten av juni?

Skrevet

Jeg kan tirsdag 31 mai;)

Skrevet

Veldig seint og plannlegge siden d e nå på tirsdag=) mn e folk inntreserte i og ha et treff på tirsdag? me har ingen planer på tirsdag så me kan bli me=)

Skrevet

Eg har heller ingen planer i morgen. Hva synes du om å melde oss på lunsjen på Bryne i morgen kl 1100?

Skrevet

Er det treff for meg så he en gutt på 1 år?=) virka så d va for dei så har/får baby mellom april.juli 2011?

Skrevet

Ja det kan nok stemme det;) Men vis du vil treffes så bare kom med plass og klokkeslett så stiller jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...