Gå til innhold

30 days/Alli o.l

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

http://www.apotek1.no/raadogtjenester/nyheter/alli-et-godt-alternativ-for-vektreduksjon

litt info om alli:) jeg vet ikke noe om 30 days, ol. Men kjenner en del til alli.

alli skal kun brukes vist du har over 28 i bmi. det er også viktig å legge om kostholdet og trene i kombinasjon med alli:)

Bra du ikke er gravid i allefall.....det er jeg, så jeg slanker meg ikke, men tenker over hva jeg spiser og trener en god del, går turer i fjellet (jakter, fotograferer og har to fuglehunder).

Det jeg vil si til deg var: da jeg gikk ned 17 kilo i fjord, (etter svangerskap nr 1). Gjorde jeg følgende:

Jeg var i permisjon da, så jeg hadde jo god tid, jeg bestemmte meg for å spise en god frokost med to brødskiver med magert pålegg og agurk, salatblad eller tomar/annet grønnt. (jeg bakte brød selv).

Hadde med meg en banan og eple og evt et knekkebrød når jeg dro hjemmefra, trilla for det meste over alt hvor jeg skulle opp til tre mil hver dag, dro i svømmehallen to dager i uka og tor husvasken som en treningsøkt i treningstøy med HØY fart opp og ned trappene osv...... (hahah)....

Jeg spiste normale middager og byttet ut noe av den maten jeg EGENTLIG ville stappa i meg med litt salat eller ekstra kjøtt i steden for påotetene og risen, (jeg hadde ris og potet til maten ja, men prøvde å spise mest av det som er magert.....) Ellers var jeg flink med å spise bare to knekkebrød til kvelds (i steden for 3 brødskiver eller 7 knekkkebrød......) og jeg drakk enorme mengder vann (fikk en slik Wassermax maskin, som setter kullsyre i vannet, den tok jeg et HINT av funlight i, det er SÅ godt!!

Jeg har aldri prøvd noen form for "kur" men har alltid lyktes med magert kosthold og lett trim/morsjon....... jeg er 108 kilo nå ca, har termin om 13 dager, har lagt på meg 9 kilo..... har ikke vært så flink i dette svangerskapet som jeg var sist med kosthold og morsjon, men har lagt på meg mindre, tror det har noe med forbrenningen å gjøre, hvis du trimmer/slanker deg på denne måten jeg nå har sagt, spiser lite og ofte og beveger deg øker forbrenningen veldig, og da vil kroppen også tåle det usunne matinntaket bedre.........

Håper jeg kan være til hjelp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...