Gå til innhold

Så sykt tungt det er å sykle med sykkelvogn!!!!


mitt hjerte ❤ mitt liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er lettere å sykle med sete, men barnet sitter beskyttet for vær og vind i vognen.

Det er også plass til ganske mye i sykkelvognen, kjekt når man skal innom butikken eller på sykkeltur en søndag.

 

Men det er også forskjell på sykkelvognene. De har ulik egenvekt, og størrelsen på hjulene har noe å si på hvor lett den triller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat startet å sykle med vogn?

For det blir lettere :) Var hvertfall min erfaring, og jeg var ikke mye trent når jeg startet opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har akkurat begynt... Jeg bare banner og steiker hele veien, hehe... Med stram joggebukse og skinnjakke blir det ikke bedre heller, også er man jo søkksvett når man kommer frem!

 

Har akkurat kjøpt det, så tenkte å selge det og kjøpe sete for det. Ser det er et greit på salg hos coop nå til 500 kr.. Ang handling er butikken rett i nærheten, så det går fint å ha varer på styret bare siste biten og trille tenker jeg.

 

Tenkte å kjøpe en kurv til å ha veske i, eller kan man henge en ryggsekk bak setet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på det som steikgod trening;) Det er kjempetungt til å begynne med, men jeg lover at om 2 uker er det myye lettere:)

Vi hadde sykkelsete til å begynne med, men synes det ble vinglete jeg da.. Dessuten er jo barnet mye mer beskyttet nede i vogna, og jeg som har 2, kan ha med begge på tur samtidig + litt pikkpakk til vi skal på strandtur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest amandine

Jeg har både sete og vogn, men bruker bare vogn. Litt tyngre, men jeg føler meg mye tryggere! En venninne gikk skikkelig på trynet med to unger i vogn, de satt like fint da hun skled på grus i en sving. Jeg tør nesten ikke tenke på hvordan de hadde sett ut om de hadde sittet i sete med tanke på hvordan min venninne så ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er motvind/mye sidevind så synes jeg det var lett. Ble overrasket over hvor lett det var og sykle med vogn, for je ghater og sykle, er så kjedelig, men må jo det noen gang. Det er ca 3 km til butikken i lett kuppert terreng, og vi sykler ofte på sommerhalvåret...Men merket nesten ikke ovgna altså...Den er jo så lett! Vil tro jeg hadde slitt mye mer med sete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...