Gå til innhold

Er pissredd for å ha kommet lenger i graviditeten enn først anntatt...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og det var et uhell. Ikke noe i livet mitt passer til å få enda et barn, jeg føler jeg har mye mer enn nok med å få hjullet til å gå rundt med de jeg har.

Jeg har bestilt forundersøkelse til abort, men det føles som jeg kjenner spark i magen. Er det mulig da?

Huff, hvis jeg ikke får tatt abort så går jeg under som meneske, har aldri hatt et stort ønske om barn og er veldig fornøyde med de jeg har. Kunne absolutt ikke tenke meg å få enda et.

Hvor sent er det mulig å få abort eks i sverige eller danmark?

Det høres kanskje drastisk ut, men jeg føler meg ikke kapabel til å ta vare på et barn til og tror at barna ikke kommer til å få det bra.

Nei, jeg kommer ikke til å gå igjennom enda et svangerskap fra helvete for å gi ifra meg barnet til slutt. Jeg vil ikke ha flere barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta sorgene på forskudd. "Sparkene" er nok bare luft i tarmene. Og ja, du burde vurdere å sterilisere deg eller i hvert fall få satt inn hormonspiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, klarer ikke helt å synes synd i deg altså. Om du er så fast bestemt på at du ikke vil ha flere barn får du bare sterilisere deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat her så er jeg nok usympatisk. Jeg har søkt om sterisilisering, men har blitt avvist pga alder to ganger...

Tåler ikke prevansjon med hormoner og blør meg nesten ihjel med kobberspiral. Mannen min fikk ikke sterilisasjon av medisinkse årsaker. Vi har hatt sex fem-seks ganger siden september ( selvfølgelig med kondom) og frykten for at jeg skal bli gravid har virkelig ødelagt sexlivet vårt.

Jeg ser at jeg ikke klarer et barn til , det er derfor jeg ikke vil ha enda et. Har fått ny fastlege nå, så jeg skal søke om sterilisasjon igjen akkurat nå så er det for sent.

MEN, kan jeg ha vært gravid mye lenger enn jeg har trodd? Anntar at jeg er i uke seks, men jeg kjenner virkelig spark her jeg sitter...

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...