Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Vi har vært sammen i 2,5 år og er 31 og 33 år.Jeg har en datter på nesten 6 år fra før av. Jeg "nekter" å flytte permanent til ham før vi begynner å planlegge barn.Sier ikke med dette at vi skal prøve på å få barn i morgen,men han sier han ikke vet når han vil ha barn,eller om han vil ha barn i det hele tatt..Han sier også jeg er storforlangende da jeg sitter som krav at vi prøver på barn,han mener jeg skal ha nok med han.. Så jeg begynner egentlig å tvile på hele forholdet,for jeg vet innerst i sjelen at jeg ikke er ferdig med å få barn:( Så hva skal jeg gjøre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Du vil planlegge barn med en du aldri har bodd sammen med? Hmm, det høre litt snålt ut... Tenk om dere ikke funker som samboere? Utover det så ville jeg nok gått mange runder for om du vet at du vil ha flere barn og han kanskje ikke vil ha noen i det hele tatt så er det kanskje best å avslutte før det går for langt? Særlig av hensyn til din datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Du må kreve å få svar på NÅR dere skal ha barn. Om han ikke er villig til å gi deg svaret nå etter 2,5 år må du nok innse at du må lete videre. Jeg ville ikke ventet så lenge på dette svaret. Jeg ville nok vist det innen max 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Det er da mye bedre å være enige om barn FØR man flytter sammen. Betyr ikke at man skal begynne prøvingen dagen etter man flytter sammen, men ganske så dumt å flytte sammen og først stile disse spørsmålene lenge etter man er blitt samboere. Bortkastet tid når man er over en viss alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Vi har bodd sammen,jeg flyttet ut i høst,og har beholdt leiligheten min.Og har tenkt å å beholde den til jeg får svar av ham,selvom jeg har vært hos ham siden jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Du har jo allerede ett barn og du vet ikke hvordan dere to fungerer sammen. Er det mann eller barn du er ute etter liksom? Hadde jeg vært i hans sko hadde jeg følt meg litt som en sædleverandør hvis du stilte slike krav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Hehe,kanskje han føler det litt slik:) Neida,vi har vel vært sammen stort sett hele tiden siden vi traff hverandre,og vi vet hvordan vi fungerer sammen i hverdagen.Men han har problemer med å binde seg og egentlig å si ja til ting i det hele tatt,og det er ganske slitsomt i lengden.Og nå har dette spm om barn blitt veldig stort for meg,og egentlig så tror jeg det er pga av hans måte å svare på.Hadde han sagt noe slikt som at han vurderer det,og vil ha litt betenkningstid,hadde jeg nok roet ned,men nå er det nesten blitt slik at jeg vil "tvinge" et svar utav han:-/ Og det sier jo seg selv at det blir feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå