ellen-propellen Skrevet 8. april 2011 #101 Del Skrevet 8. april 2011 Vel,17:05,har barnet problemer med hard mage eller kleint matinntak så er det veldig viktig informasjon. Mitt barn er hard i magen.Derfor er det viktig for meg å vite om h*n har bæsjet.Om ikke må h*n ha malt i melken om kvelden slik at h*n bæsjer dagen etter. Du skjønner at det kan være viktig, gjør du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #102 Del Skrevet 8. april 2011 Eeh, for oss foreldre med sovebarn i bhg er det veldig greit å vite om barnet fks sovnet senere enn vanlig sånn at vi vet det hvis søvnproblemer skulle oppstå om kvelden. Sovner jentungen sent og våkner sent på ettermiddag sliter jeg om kvelden ( Min er 2 år) Men ellers er jeg enig. Spør ikke om hun har spist all maten sin, eller hvor de og de tingene er.. Men er mest glad for å se henne, og hun bruker å fortelle meg hvem hun leker med Synes bhg gjør en god jobb, all creds til bhg ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå