eplepeple Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Min 22 mndr datter bare sovnet der hun satt på gulvet......hun har en tendens til å sovne på gulvet foran TV'en dersom hun får mulighet til det. Hun er vant til å ikke sove lur siden hun kuttet ut det selv....MEN i dag ble hun PLUTSELIG trøtt. Satt og sov. Vi satt henne opp ved middagsbordet og hun sovnet mens hun tygde maten. Jeg tok henne med opp og stellet henne. Hun sov gjennom hele stellet og sover fortsatt. kjenner jeg er litt utolig for hun var litt lilla på øyelukkene sine også. Er litt redd hun kan ha falt eller noe i barnehagen og at det har satt henne litt ut.....følger med henne hele tiden for jeg kan liksom ikke slappe helt av. Sleng gjerne innom med en kommentar
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Har du ikke nr til noen av dem som jobber i barnehagen som du kan ringe og spørre om hun har slått seg i hodet? Hadde nok tatt en tlf til legevakta og spurt hva de mener du skal gjøre, virker jo ganske rart. Håper alt er bra med henne.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Kan være hun var ekstremt trøtt, men det der var jo litt overdrevent. Jeg hadde ringt legevakta og hørt med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå