Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Vi har bodd her i snart 2 år. Leier møblert og er forsiktige med tingene. Ser nå at sofaen begynner å revne mange steder av slitasje. Det er visstnok skinn, men må jo være elendig kvalitet! Hva skjer nå? Skal vi erstatte sofaen? Vet at den kostet 13000 ny, men hun hadde hatt den i nesten to år før oss også. Vil gjerne vite hva som skjer i sånne situasjoner før jeg evt starter noen konflikt. Kan ikke se hva vi skulle gjort annerledes. Har vi sittet for mye i den eller? Det er slitt og revner på flere forskjellige steder. Man kan se at det kommer til å revne overalt der det er slitt. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Du skal selvsagt ikke erstatte vanlig slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Hehe Sofgriser;-) Det straffer seg:-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Har dere noen spesifikasjoner i leiekontrakten rundt dette? Jeg ville tatt det opp med utleier. Ikke fordi dere har ødelagt noe, men fordi sofaen ikke lenger er bra nok! En sofa til 13 000 burde såklart tåle å sittes i, men mange 'skinn'sofaer idag har en helt elendig kvalitet. Snakk med utleier. Dere blir sikkert enige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Hehe ja lå mye på sofaen som gravid i allefall.. Men hallo, den burde jo tåle såpass. Blir helt sjokkert jeg. Er ganske sikker på huseier vil forsøke å få oss til å erstatte den, har dårlig erfaring med henne. Heldigvis leier vi gjennom utleiemegleren, så de kan vel se at det er slitasje og ikke at vi har skjært i den eller noe.. Prøvde å kontakte leverandøren, men de har visst gått konkurs.. Wonder why I verste fall, om vi ble tvunget til å betale noe.. De kunne vel ikke krevd mer enn halv pris uansett?? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå