Gå til innhold

Og hvorfor tror kommende brudepar at det er interessant å prate opp og ned i mente om bryllupsforberedelsene deres? Det er da vitterlig helt uinteressant! Seriøst.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke alle som mener det samme som deg....

er det på tv, så bytt kanal eller slå av.

er det i privatlivet, ikke gidd å snakk med de om det.

er det her inne, ikke gidd å gå inn på innlegg du ser handler om bryllup.

så som du ser, er det ikke nødvendig for det å måtte gå igneom alt det som du syns er så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig så enig med HI. Det er så utrolig mange kommende brudepar som ikke gjør annet enn å tyte om det jævla bryllupet. Faen så inni gampræva så kjedelig det er å høre på tyt om servietter, dekorasjoner, brudesko og vinvalg. Grow the fuck up, det er DRITKJEDELIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMEN!

Har faen ikk ehørt om annet i over ett år nå fra en venninne. Det har blitt så ille at jeg unngår å ta telefonen når hun ringer for hun prater bare om farger, duker, hår, sminke, bordkort og andre ting jeg gir faen i. Hadde det ikke vært så sinnsykt mye prat om det og ingenting annet skulle jeg vært kjempeglad på hennes vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av samme grunn som du tror det er interessant for andre å høre om ditt barns tenner, bæsj, barnehagehverdag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er interresant å snakke om detaljer nrår det gjelder bryllup. Er selv gift, og holdt godt kjeft om forebredelsene til bryllupet. Jeg ville gjerne være gift, men selve bryllupet og oppmerksomheten kunne jeg vært uten. Jeg kan ikke fordra å gå i bryllup heller. Blir skikkelig stressa når jeg får en bryllupsinvitasjon.

 

Jeg er heller ikke glad i å høre for mye om andres sjarmerende barn. Jeg har nok med sjarmen fra mine egne, og etter jeg fikk de har jeg ikke syns andres barn er sååå interessante.

 

 

Jeg har forståelse for at vi har forskjellige interesser, og da kan det være greit å snakke litt om mye forskjellig. Ser man at et tema ikke interesserer den andre kan det være en god ide å begrense seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid interessant med folk som gleder seg over noe - om det er bryllup, sekkepiperensing eller hva som helst annet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de prater utrolig mye om det. Gravide snakker utrolig mye om svangerskapet. Mødre snakker mye om barna sine. Noen snakker mye om jobben sin. Andre snakker konstant om hvor fælt alt er.

Ikke alt er av like stor interesse for meg alltid, men menneskene som snakker om alt dette er av interesse for meg. Jeg omgåes bare mennesker jeg er glad i og derfor lytter jeg for å støtte, få delta og glede de jeg er glad i. De hører på meg om jeg har mye på hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...