Gå til innhold

Hvorfor lever blondiner i den naive troen at brunetter skulle ønske de var blondiner?!?!?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI ville byttet.

For meg ser de aller aller fleste blondiner ganske billige ut, sorry.

Dessuten er det vel en kjent sak at menn går etter blondiner for sex, og brunetter når de vil noe mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er egentlig blondine, men har farget håret mørkt.. Så jeg er et kinderegg.. Brun utenpå, og lys inni det som egentlig bare er et tomt skall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brunt hår og ville gledelig byttet med min venninnes NYDELIGE naturlige blonde hår. Hun ser langt fra billig ut. Bleika hår er ikke fint nei (ikke som oftes iallefall) men det finnes jo pene lysfarger akkurat som det finnes pene brunfarger. Tror du vill provosere litt her. Alle vet jo at det ikke finnes noe fasitsvar på hva som er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går en brunette rundt i den naive tro at hun kan greie alle blondiner under en kam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vært et eget forum her som het fjortissprat!!! Du mener vel ikke dette så sant du ikke er veldig ung??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud,for et skikkelig fjortisinnlegg.

jeg er 31 år og blond og bryr meg faen i hvilken hårfarge de rundt meg har,alle er forskjellige likevel.

enn du fjortisen,du ser vel bare etter hårfarge du?du gir iallefall ikke brunetter et bedre rykte med slike uintelligente innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi brunetter også kan dras under en kam! jeg er brunette og skal stripe håret helt blondt etter helga! GLEEEEDER MEG !!! Moahaha xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du lever jo opp til at det ikke finnes noen regler uten unntak HI, jammen er det ikke bare blondinger som er dumme som brød ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå de som tror IQen og personligheten ligger i håret er teitest av alle jeg da ...

Selv er jeg naturlig blond, aldri hverken farget eller stripet. Mørk blond om vinteren, og ganske lys om sommeren. Om du syns jeg ser billig ut får du bare syns det; jeg orker ikke farge håret mitt for å passe inn i dine stereotyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig av samme grunn som at mange med silikon tror at vi uten er misunnelige. De er så navlebeskuende at de oppriktig tror at verden ønsker flere kopier av dem selv. Dumme kan man kalle sånne mennesker :)

Heldigvis er det få voksne som er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...