Gå til innhold

Ikke faen om jeg spør om sex

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Igår la jeg meg drit kåt til å sove, dette var 3. natt jeg har hatt lyst på sex, men 2 uker siden sist vi har hatt sex. Vi har 3 barn og jeg er hjemme med minstemann, jeg er sliten og fortjener litt oppmerksomhet. Vi har som vanlig sex en gang i uka....jeg er sliten og orker ikke mer enn det, han vet jeg ikke hva feiler. En ting er jeg sikker, han er ikke utro, for da ville han faen meg ikke kommet 2 min etter vi har startet akten.... Han tenner jo på meg, jeg ser det når vi har sex, hvorfor vil han ikke litt oftere?? Jeg gir han når han har lyst, men han kan si åh gi deg da er sliten, om jeg prøver meg. Skjer ikke ofte, men det skjer :/

Jeg er uplanlagt gravid, noe han mente var best å ta bort (grunnen sykdom hos meg og andre ting), men jeg sa no thanx, kan dette være problemet? Jeg vil ikke spørre han om hvorfor han ikke har lyst på meg oftere, kan være hormonene som snakker, men vil bare ikke. Får heller sove kåt inatt og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du seriøs HI, det er bare å dra han til senga, sier han nei rett ut tar du en alvorlig prat med han. Og hvordan klarer du egentlig å sove når du har lyst på din mann? Det er en av hoved grunnene man er sammen vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...