Foccacia Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Lurer veldig på om jeg skal sette opp min samboers søstre på lista? De er 10 år eldre enn meg, og jeg har ikke kontakt med de utenom familiesammenkomster hvor samboer også er. Noen som mente de burde bes, hadde ikke tenkt på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strikkedilla Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg synes ikke det er nødvendig å be en svigerinne som du ikke har noe særlig kontakt med. Det kan derimot hende at hun ville synes det var hyggelig å bli invitert, men dette kommer jo an på personen. Dersom du ikke kjenner henne så godt og alle de andre i utdrikkingslaget er gode venninner av deg og hverandre vil hun kanskje føle seg litt utenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foccacia Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. april 2011 Han har to søstre, så de ville jo kjent hverandre. Synes selv det hadde vært litt rart å ha de der, men vil jo ikke fornærme dem hvis det er forventet at de skal bli invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Lytt til deg selv. Vist du syns det blir rart så syns jeg du skal droppe invitasjonen til de. Dette er din dag og du skal kun tenke på deg selv og hva du har lyst til:) Et utdrikningsslag skal jo være en fest sammen med dine venner og nære. Vist dere ikke har så mye kontakt utenom familiesammenkomster så syns jeg du velger helt riktig i å droppe det. KOS deg på dagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foccacia Skrevet 9. april 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2011 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå