Gå til innhold

Synes dere ikke selv det er litt komisk å ofre 1 år+ av livet dere hovedsakelig til å planlegge ÈN jævla dag som egentlig bare er viktig for dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 år? Jeg gikk da vitterlig gravid i bare 9 måneder, men planleggingen av den store dagen var viktig. Tenk at det snart er 1 år siden. Hurra!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Akkurat slik tenker jeg også, jeg blir helt fascinert over alle bridezillasene, at det går an å gå så engasjert inn i en så ubetydelig oppgave.. Tenk om de kunne ha brukt engasjementet sitt til noe samfunnsnyttig, som å jobbe på suppekjøkken like mange timer som de bruker på å planlegge bryllupet sitt i minste detalj.. For så å se verden gå til grunne fordi fargen på blomstene er hvite og ikke ivory..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man sitter jo uansett ikke 47/7 med bryllupsplanlegging selv om man bestemmer seg ett år i forveien... Haha, og den er ikke bare viktig for brudeparet.. Tulling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 18.20: AMEN!!!!!!

 

PS. Jeg er gift, men hadde bryllupet akkurat slik jeg ville ha det, svært lite og intimt (oss og forloverne), selv om vi økonomisk sett hadde frie tøyler.

 

Tenk om alle bridezillaene kunne brukt all energien på noe positivt!! Så bra det hadde vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ofret da virkelig ikke et år av livet mitt før bryllupsdagen! Det fins da grenser for hvor mye tid det tar å planlegge den dagen. Og tror jammen det var mange i familien som syns det var en viktig dag, også for dem. Men det er klart at noen bruder tar litt vel av, og kunne sikkert brukt både tiden sin og en del av pengene på noe annet fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gifte meg til høsten.. :) På en tirsdag faktisk. Lørdagen etter skal vi samle den nærmeste familien på en god middag, hvor vi skal annonsere giftemålet! :)

Sånn vil vi ha det, og joda jeg skjønner at andre vil gjøre det på en helt annen måte, men det blir bare så fjernt for meg å bruke 100000 og mer for én eneste dag! :)

 

18:20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stikker til syden et sted vi, når han har fått fingen ut og fridd :)

Dagen er vår, og kun vår. Så jeg føler ikke for å dele dem med en haug av gjester som til og med gjerne ikke ønsker å være der :)

Det er jo alltid the same same i alle bryllup...boooring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg har til gode å være i et eneste bryllup som virkelig var morsomt for andre enn brudeparet og den nærmeste familien.. Da pappa giftet seg var jeg så full at jeg hadde det skiiitmorsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...