Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Mest: 1. Sierra Leone 2. Ethiopia 3. Indonesia 4. Argentina 5. Vietnam Minst: 1. Dubai/UAE 2. Singapore 3. Alle de baltiske landene 4. Tunisia 5. Frankrike Har vært i de fleste av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Hvordan kan du snakke om å reise tilbake til når du ikke har vært i alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har mest lyst til å reise tilbake til Kongo for der har jeg aldri vært før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Hadde ikke hatt problemer med listen om det var byer det var snakk om...men land....hm. Jeg vil ikke reise tilbake til: Litauen Estland Tyrkia Venezuela Reiser gjerne tilbake til: Italia USA Malaysia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 har mest lyst til å reise til: 1.Kroatia 2.Marocco 3.Jordan 4.Cuba 5.Malawi minst(land jeg ikke har vært i men som ikke frister meg): 1.Russland (bortsett fra St.Petersburg) 2.USA 3. Brazil 4.Saudi Arabia 5. Sudan har reist masse,men mange land som jeg enda ikke har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Vet du hva skråstrek betyr?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Sudan er fantastisk på mange måter! Men skjønner at bildet nyehetene har skapt ikke frister, den ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 oi...land ja...klarer neppe 5 på hver liste da men... Mest: england frankrike italia minst: tunisia (aldri aldri mere) tyrkia finnland Har også flere land som jeg har besøkt som jeg ikke tenker at jeg hverken vil eller ikke vil besøke igjen...også finnes det maaaange land som jeg ikke har besøkt enda men som jeg har veldig lyst å dra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Minst: Sudan Iran Irak Etiopia Vietnam Mest: Australia Thailand Portugal Italia Canada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #10 Del Skrevet 7. april 2011 Mest: Egypt Nepal Frankrike Østerrike Mongolia Minst (tar bare for meg land jeg har vært i): Sveits Ungarn Libya Tyrkia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #11 Del Skrevet 7. april 2011 mest: Frankrike spania monaco dubai maldivene/mauritsius minst: japan thailand østblokkland/gamle sovjet afganistan libya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireyna Skrevet 7. april 2011 #12 Del Skrevet 7. april 2011 mest: - KINA!! fantastisk land - Thailand - England - Irland - Italia Har veldig lyst til Russland også, men har jo ikke vært der før, så kan ikke si det på samme måte. Minst: - Frankrike, makan til pompøst drittland - Latvia - Litauen - Frankrike en gang til, bare for at det er så jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonfreckle Skrevet 7. april 2011 #13 Del Skrevet 7. april 2011 Ønsker veldig å reise til: Italia (har vært der, men vil ha mer!) Kina India To siste på ønskelisten blir byer: Praha Paris Ønsker IKKE å reise til: Polen Tyskland Tyrkia (bortsett fra at jeg VIRKELIG vil besøke et Hamam på nytt!!) USA Finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. april 2011 #14 Del Skrevet 7. april 2011 Mest : Thailand (har bodd der ) Costa Rica Irland Singapore Hellas Minst Bulgaria Latvia Finland Tyrkia (har ikke vært der) Tunisia(har ikke vært der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #15 Del Skrevet 7. april 2011 Ja jeg vet hva skråstrek betyr - ser ikke sammenhengen.... men med så mange spørsmål og utropstegn så får du virkelig understreket poenget.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #16 Del Skrevet 7. april 2011 Mest lyst å reise tilbake til : USA Mest lyst å reise til (aldri vært før) Hawaii MINST: Tyrkia Romania Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #17 Del Skrevet 7. april 2011 Mest: Egypt Peru Mexico Brazil USA (Alaska) Minst Spania Tyskland Tyrkia Thailand Finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #18 Del Skrevet 7. april 2011 Hehehe Jeg vil aller helst reise tilbake til Maldivene, for der har jeg aldir vært før!! hihiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå