Gå til innhold

Navarseter er ei skikkelig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

følsom kjerring tror jeg. Temperamentet er i hvert fall inntakt, det er sikkert og visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... ja, og ifølge tv2 Nyhetskanalen i går har hun gått på sinnemestringskurs. Det burde være lett match å få igjen den kurskontingenten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skummelt at landet delvis blir ledet av en dame som har så lite kontroll over egne følelser at hun sprekker på en sånn måte.. Jeg har ikke ord for å beskrive hvor ufint jeg syns denne uttalelsen hennes var, dama er jo spik spenna gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang får jeg ingenting å snakke om, fordi jeg ikke følger med på nyheter og slikt....

 

Navarseter? Hvem er det? ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så latterlige! Slenger dritt om ting dere vet lite om. I tillegg er noen så lite intelligente at de slenger om seg påstander om psykisk ustabil! Som om dere har grunnlag for den påstanden!

 

Det er klart hun gikk over streken, men ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man snakker ikke på den måten til en potensiell velger. Ikke til en ikke-potensiell velger heller, for den saks skyld!

Dama sa sin mening, og bli overhøvlet så til de grader av en ustabil, opprørt og uprofesjonell Navarsete.

Jeg blir flau over å være kvinne når jeg ser sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun hadde brukt av skattepengene våre for å gå på såmm zen coaching, for å lære å bli "zen" avslappa og harmonisk. Mohahahahaha!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...