www.sovehjerte.no Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Tenkte jeg skulle sjekke ut dette, men vet jo ikke hvem som er bra el ikke... Noen som anbefaler akupunktør i Oslo?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Jeg anbefaler Mille på Familieklinikken på Majorstua. Har gått der de to forrige svangerskapene mine. Hun er både jordmor og akupunktør :-) Hun anbefaler at man begynner når man er 35 uker, synes jeg å huske... http://www.familie-klinikken.no/site/index.php
www.sovehjerte.no Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2011 ah, supert! Takk Får høre med hun da, jeg er i uke 37 så det er kanskje litt seint da eller... ? Tar gjerne i mot flere forslag også hvis noen har
kokelimonke Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Jeg går til Vibeke Fjeld på Klinikk Fjeld på Majorstua. Anbefales på det varmeste, gått der i alle mine tre svangerskap.
Kitty 30 Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Ja Vibeke er utrolig flink. Akkurat kommet tilbake fra fødselspermisjon selv tror jeg Gikk der for kvalme i begynnelsen av svangerskapet og hun er veldig flink. Jeg fødte 16 dager over termin sist, og hun anbefalte meg å begynne 5 uker før (sist prøvde jeg ikke). Men vi skulle begynne forsiktig i uke 35, så uke 37 er helt sikkert ikke for sent.
Loddengaard Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Bor du nord i Oslo, så kan jeg anbafale Nittedal Akupunktur. Kjersti er kjempeflink, og hun har godt renome på AHUS.
www.sovehjerte.no Skrevet 7. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2011 ah, takk for svar alle sammen Da tar jeg en ringerunde i morgen ! Ha en fortsatt fin kveld!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Noen som vet prisene hos Vibeke Fjeld? Ser hun spesialiserer på svangerskapsdepresjon, så kanskje jeg skal prøve henne denne gangen.
Kinamitt Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Jeg er 37 uker og var hos Mille for første gang på onsdag, så det er ikke for sent. Utrolig behagelig og hyggelig dame!
kokelimonke Skrevet 8. april 2011 #10 Skrevet 8. april 2011 420 kr pr gang... Har lagt igjen noen tusen der!!
kokelimonke Skrevet 8. april 2011 #11 Skrevet 8. april 2011 420 kr pr gang... Har lagt igjen noen tusen der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå