Gå til innhold

Hvor går dere til modningsakupuntur (Oslo) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle sjekke ut dette, men vet jo ikke hvem som er bra el ikke...

Noen som anbefaler akupunktør i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Mille på Familieklinikken på Majorstua. Har gått der de to forrige svangerskapene mine. Hun er både jordmor og akupunktør :-) Hun anbefaler at man begynner når man er 35 uker, synes jeg å huske...

http://www.familie-klinikken.no/site/index.php

Skrevet

ah, supert! Takk :) Får høre med hun da, jeg er i uke 37 så det er kanskje litt seint da eller... ?

Tar gjerne i mot flere forslag også hvis noen har :)

Skrevet

Jeg går til Vibeke Fjeld på Klinikk Fjeld på Majorstua. Anbefales på det varmeste, gått der i alle mine tre svangerskap.

Skrevet

Ja Vibeke er utrolig flink. Akkurat kommet tilbake fra fødselspermisjon selv tror jeg :) Gikk der for kvalme i begynnelsen av svangerskapet og hun er veldig flink. Jeg fødte 16 dager over termin sist, og hun anbefalte meg å begynne 5 uker før (sist prøvde jeg ikke). Men vi skulle begynne forsiktig i uke 35, så uke 37 er helt sikkert ikke for sent.

Skrevet

Bor du nord i Oslo, så kan jeg anbafale Nittedal Akupunktur. Kjersti er kjempeflink, og hun har godt renome på AHUS.

Skrevet

ah, takk for svar alle sammen :) Da tar jeg en ringerunde i morgen !

Ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Noen som vet prisene hos Vibeke Fjeld? Ser hun spesialiserer på svangerskapsdepresjon, så kanskje jeg skal prøve henne denne gangen.

Skrevet

Jeg er 37 uker og var hos Mille for første gang på onsdag, så det er ikke for sent. Utrolig behagelig og hyggelig dame! :)

Skrevet

420 kr pr gang... Har lagt igjen noen tusen der!!

Skrevet

420 kr pr gang... Har lagt igjen noen tusen der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...