gravid.på.ny Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Er i dag 7 dager på overtid. Var på kontroll i dag og alt så bra ut med den lille på UL, hjerteaktivitet osv var bra, og de mente han nå var 4040g. Men jeg var ikke moden i det heletatt!! Når legen skulle kjenne på meg måtte hun langt opp m fingeren for å treffe mormunn, sa hun ikke kjente noen åpning heller. Det jeg lurer på er om modningen kan skje på bare få dager, eller må det uker til for at det skal skje? Jeg er satt opp til igangsetting på mandag, men vil jo at dette ordner seg selv...
<3 qleopatrice <3 Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Ved sist gradivitet så ble jeg sjekket av jordmor på en onsdag - da var livmortappen langt bak og helt lukket. Dagen etterpå hadde jeg akupunktur for (andre gang den uken) og hun sjekket etterpå, da var jeg moden og helt myk og hun tøyde til 3 cm åpning. Men det gikk jeg med i 1 uke før ting satte igang.... Jeg tror på effekten av akupunktur i den sammenheng...
Plutselig_gravid Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Ja det kan gå kjapt Min venninne har nettopp født. Hun var på overtidskontroll og var helt umoden. Gikk hjem lettere frustrert. Et par timer etter kontrollen startet riene og i løpet av få timer fødte hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå