Gå til innhold

Noen som prøver på nummer 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det gjør vi...

Noen andre med meg? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja :D enn så lenge :D hehe..

får se om vi gir oss eller ikke nå, for en periode, men akkurat nå gjør vi det :D :D Mine andre er 5 og 2,5 år :D

Skrevet

Jeg er med. Fikk en positiv svar i går så nå håper jeg bare at spira sitter godt fast:) vi har ei på 8 og en på 4:)

Skrevet

Oj, så utrolig spennende djuning :o)

Vi har egentlig akkurat bestemt oss for å kaste oss i det, galskap, I know.. De to andre er 1 og 2... Hehehe!

Skrevet

Prøver nr 5 og er inne i min 6 pp. Tar sinn tid gitt.

Skrevet

Jeg er også med :) Har ventet på 2012 i grunn. Har to høstbarn fra før, så hadde vært supert å få til en i første halvår denne gangen ;) Men tar det som det kommer. Hvor gamle er dine første to?

Skrevet

Så at du har skrevet det litt lenger ned, ja... :) Ett og to! Galskap ;) Bare tuller selvsagt, synes tre tette er bra. Ble ikke riktig slik med oss da, mellom nr 1 og 2 venta jeg på fast jobb, nå ønsket jeg meg litt større barn først. Mine er 6 og 3 i år.

Skrevet

Nr. 3 her også. Eller det vil si min tredje og samboers først, spennende:)

Skrevet

Prøver på nr 3 her også...Har to som blir 3 og 6 i år, vi også. Er inne i 3pp og håper spiren sitter snart :-)

Skrevet

Vi prøver også på nummer 3. Har to gutter på 5 og 3 år.

Prøvd et år nå, men holder motet oppe:-)

Håper ventetiden ikke blir så veldig lang

Skrevet

Vi også prøver på nr. 3. Har to på 7 og 3 år fra før. Hadde helt glemt hvor utrolig lansomt tiden går i denne ventetiden ;-)

Skrevet

Det gjør vi også :o) Krysser fingrene og håper at det ble klaff på denne eggløsningen, og klarer snart ikke å vente på å teste.

Skrevet

Prøver på nr tre her også..

Hadde en SA på torsdag, men håper vi blir fort gravid igjen..

Noen som har erfaring med dette?

Skrevet

Prøver på nr tre her også..

Hadde en SA på torsdag, men håper vi blir fort gravid igjen..

Noen som har erfaring med dette?

• 2 uker senere...
Skrevet

Babyface78: Ja, mellom nr 1 og 2 mista jeg (MA), vi ble gravide igjen måneden etter! :) Så kan absolutt gå fort til det er en liten spire i magen igjen. Ene legen jeg snakka med sa vi ikke burde prøve igjen så fort, kunne bli vanskelig psykisk, men hadde en helt annen følelse med dette svangerskapet, så det gikk veldig fint! (I ettertid tenker jeg at jeg kjente på meg at noe var galt hele veien i det svangerskapet jeg hadde MA...)

Når har dere IKM? Jeg venter tr i helga, ganske sikker på at det ikke klaffer denne måneden, men det er egentlig greit. Sikrere på at det blir over nyttår om det venter en måned til... :)

Skrevet

Jeg er også litt der, "Tre små".

Har IKM til helga, men er ganske sikker på at det ikke klaffet denne måneden..

Men har jo allerede en desemberutgave, så hadde vært greit å prøve januar denne gangen :o)

Skrevet

Både jeg og min mann og begge barna har bursdag på høst/tidlig vinter, så satser på første halvår denne gangen ;) Går jammen meg nok i ett med bursdager på årstiden før. Men om det ikke klaffer før vi nærmer oss høsten igjen så slutter vi vel ikke å prøve av den grunn. Begge de to første satt nesten med en gang, så tror vel egentlig ikke at vi skal ha så flaks denne gangen. Er forberedt på å måtte være litt tålmodig...

Skrevet

Hiver meg på her. Vi tenker å begynne prøvingen om en mnd eller så. Hadde vært fint med vår/tidlig sommer-baby.

Har en jente på 5 og en gutt på 3,5 fra før.

Synes de har blitt så store. Hadde vært fint med et lite søsken til dem.

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Slenger meg på her. Har to fra før, en på 4 og en på 2 år. Nå er vi klare for nestemann :) Blir spennende!

Skrevet

Jepp:) Har 2 fra før på 5 og 3 år.

Skrevet

Jepp, og nå tror jeg den sitter! Har IKM i morgen og testet svaaakt positivt i dag. Har fra før gutt på 8 og jente på 5. Vi har prøvd siden mai ifjor så nå er jeg klar for at det skal være i boks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...