Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Et hav av ganger! (selv om det er lite hav å spore der.... hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Mangen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Hvordan er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Jepp. Jobbet som budeie der en sommer i ungdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Moren min kommer fra Valdres , hun bor der nå . Samme med masse onkler, tanter og kusiner .Digger Valdres , er der mye Hvor i Valdres mener du du da hi? Jeg er mye i Etnedal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Aha! Jeg er selv ifra Valdres. Men bor der ikke nå, flytter vel opp igjen når det lar seg gjøre. Hele famillien min bor der, bortsett fra de som bor i canada! Hehe.. Mener stortsett hele Valdres. Jeg er mest i fagernes-beitostølen området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Japp, har både hytte og bekjente der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Nei, jeg har aldri vært i Valdres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #10 Del Skrevet 7. april 2011 vi har hytte der, rett ved valdres alpinsenter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå