Gå til innhold

Mulig å ta 150 kr i frakt for et par støvler til 99kr?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Herre min hatt, fikk helt sjokk :P

Tenkte å bestille tretorn støvlene som barnashus har på tilbud nå, og siden vi ikke har butikken her må jeg gjøre det på nettet. Men gidder ikke betale 150 kr i frakt for et par støvler altså.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også valgt å ikke handle der på grunn av usansynlig høy frakt. Skulle kjøpe ammepute derfra, men fant fort ut at den nettbutikken dropper vi bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebooksiden sin svarer de dette ang den dyre frakten:

 

Vi har idag en standardisert fraktløsning og den baserer seg på snittpriser på pakkene vi sender. Vi jobber med en ny løsning for dette, slik at det blir mer attraktivt å handle i nettbutikken vår. Mvh, Barnas Hus

 

Vi jobber med saken og er helt enige i at vi må gjøre endringer i fraktprisingen for å gjøre nettbutikken vår mer attraktiv. Dessverre har vi visse systemtekniske problemer med det pr idag. Mvh, Barnas Hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har butikken dårlige avtaler med posten. Dei vil helst sende postpakke for å ungå tap av varen.

 

B post kan ein ikkje sende 1 vare. Det går på antall og null garati når varen forsvinner .Tap for selger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 2 par sko fra brandos i dag, frakten der kom på den nette sum av 0,-

Det er da jeg lurer på hvordan de kan finne på å ta 150,- hos barnas hus. Det har vel med avtalene og gjøre ja, men herre for en dårlig avtale da :P burde ikke være så vansklig å ordne en ny.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo nå kan man sende en vare som b-post. Dette gjør jeg hele tiden da jeg sender mye med posten. Og jeg sender da en og en ting. Måtte til og med "lære" opp en på posten som ikke hadde fått dette med seg. Dumt at så mange der ute ikke har riktig informasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvor ofte forsvinner noe i posten? Jeg har aldri opplevd at noe har forsvunnet. Tror ikke det er et stort problem. Og det er jo ikke vits for kunden å bli sur, er ikke butikkens feil. Det må bli tatt opp med posten. Det er slikt som skjer av og til.

 

Dessuten når andre butikker kan ha lavere eller ingen frakt burde det ikke være så vansklig for en stor kjede som barnas hus og få til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...