Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skal være med mine kjære småsøskne på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Sånn bortsett fra det vanlige? INGEN TING!!! Og jeg gleder meg noe helt enormt!! Første helga siden tiiidlig februar at jeg ikke skal bort på et eller annet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Ah! Så godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Kose meg hjemme med forloveden min med film og masse godteri! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Fredag: * masse husarbeid * klamse på Husets Herre * liten kjerringfyll med "søstra" mi Lørdag: * trene zumba * feire skogsvenninna sin bursdag * klamse på Husets Herre i fylla Søndag: * feire svigermormors bursdag * slappe av En bra helg, der altså ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hit og dit Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Fredag: - eksamen - rydde huset - drikke for første gang på et år Lørdag: - sove frempå - gå i parken på playdate - lage god mat og kose meg med jentene hele lørdagen uten eksamen hengende over hodet Søndag - ut og leke i arken - rydde litt hus - ut og gå tur - lese noen artikler jeg skal skrive oppgave ut i fra. - se TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Ikke en dritt som vanlig.. Jeg skal gjøre det vanlige jeg gjør hver dag da, trilletur og leking hele dagen lang til babyen skal legge seg, så skal jeg kaste bort kvelden på nettet eller tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miztery Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Solstrålen og jeg har stallhelg, så da blir det tidlig opp både lørdag og søndag.. Har heldigvis en veldig kort arbeidsdag på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Skal på konsert med venninner i morgen. Lørdag skal samboer og guttungen på badeland med en kompis og hans datter, og da skal jeg enten slappe helt av eller støvsuge og vaske. Spørs hvor fyllesjuk jeg er etter fredagen Ellers har jeg ikke noen planer. Være mye ute i finværet, sannsynligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #10 Del Skrevet 7. april 2011 Vi tenkte vi skulle gjøre hus og hage klart for vår, sol og sommer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #11 Del Skrevet 7. april 2011 Jobbe! Har ei sucky, sucky helgevakt, og egentlig burde jeg tenke på å sykemelde meg, har legen sagt. Får bli etter påsken, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #12 Del Skrevet 7. april 2011 hyttetur med engleungen <3 scootertur på tampen av sesongen <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #13 Del Skrevet 7. april 2011 Ja står opp kl 14:00 og lage middag og vaskehus. Vin kos kl 20:00 med noen venner. Lørdag feire dag svigermor og ut med vennegjeng. Søndag slappe av vist muligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #14 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skal niskrive på masteroppgaven min:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #15 Del Skrevet 7. april 2011 håpe på at jeg er i så god form at jeg kan kose meg med familien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2011 #16 Del Skrevet 7. april 2011 I morgen reiser jeg og lillemann til mammaen min på helgebesøk! Det gledes! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #17 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skal på Kaizers konsert i Spektrum og på fest med dem etterpå. Det blir litt morsomt. Er lenge siden jeg har vært på konsert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #18 Del Skrevet 7. april 2011 Rydde hus og pakke til sydentur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #19 Del Skrevet 7. april 2011 Kose oss hjemme..) kanskje hjelpe en vennine å flytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå