Gå til innhold

Syns tiden går fort jeg :D

Anbefalte innlegg

Ja, virkelig, det syns jeg.. På søndag er jeg 12 uker å er da i 2.trimester :D

Så fort tiden går.. :D

Er noen plager jeg gjerne kunne vært foruten men, bortsett fra det så bare koser jeg meg.. Jeg kjenner at magen begynner å bli virkelig hard under alt det andre fra forige svangerskap :P hehe.. Å da stikker magen litt mer ut akkurat nå og..

Til folk som ikke skal vite noe enda sier jeg at jeg bare er veldig oppblåst om dagen xD haha..

Men spørs hvor lenge jeg kan holde det hemmelig da..

Kvalme/oppkast.. Hmm, folk legger mere til det..

En plutselig hodepine som ikke gir slipp..

Smaken forandrer seg..

Orker ikke lukter, i det hele tatt -.- Reagerer på alt å brekker meg ganske fort xD haha..

Har fått spr flere ganger: Er du gravid? Du er ikke gravid vel? Gravid igjen? Haha, jeg må le.. Spiller litt fornærmet da de spør.. Det de ikke vet har de ikke vondt av ;)

Vil ikke si noe før magen vokser jeg.. Helst ikke før den ordinære ultralyden :)

Flere som syns tiden går fort?

Flere som har problemer med å skjule graviditeten?

Og er det flere som har sånne plager? Hadde ingen med førstemor.. Så dette var uvant ja.. :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143114972-syns-tiden-g%C3%A5r-fort-jeg-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

god tur til 2. trimester :)) jeg har akkurat funnet ut om graviditeten så har ikke fått helt tidsperspektivet :)

de eneste symptomene jeg har er halsbrann og litt ømme pupper! Håper jeg slipper unna de værste plagene denne gangen!

Lykke til videre :))

Takk for det :D

Oi, så gøy. Gratulerer ;)

Ja, helt greit om man slipper unna de værste plagene, jeg har hittil hatt maks uflaks, men klarer å kose meg likevel da.. Og det er jo bra :D

Det med ømme pupper kjenner jeg til og.. Løper ned de tre trappetrinnene som er her, det gjør faktisk steike vondt. I stad skreik jeg rett ut :P hehe..

Lykke til videre du og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...