Mammatiljente-09<3 Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Har da mistet fagbrevet mitt (ikke det store som skal henge på veggen), men det A4 arket som følger med...skal jeg krysse av for fagbrev/svennebrev eller bevitnelse da?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Fikk du to forskjellige? Jeg fikk kun ett stort som jeg selv måtte kopiere ned i str. Når tok du fagbrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatiljente-09<3 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. april 2011 Tok det i 2007 så ikke så lenge siden..) fikk med ett ekstra ark ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatiljente-09<3 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 7. april 2011 dytt,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Etter et raskt google-søk finner man utav at det er bevitnelsen du har mistet. Så kryss der, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå