*Nøtta* Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Har en meget aktiv liten frøken her hjemme som for tiden ikke vil ligge å leke alene,ikke vil leke med mamma heller særlig lenge,fly og danse er jo veeeeldig stas(men akk så slitsomt for en utrent mor... ;-D ) ,men spørsmål... har dere noen gode triks til underholdning for sånne små? Speil,titte ut, bade og plaske i vasken,"plage" kattene,synge sammen og "trimme" står allerede på timeplanen. Og selfølgelig trilletur. Kjøpte et sånnt der aktiviteringsbrett til henne herom dagen,men der blir hun jo bare sinna når hun ikke får til ting. Mon tro hvems temprament hun har arvet?? Sikkert faren... Men finnes det "gåstoler" et sted,noen med link? Og hvor gamle skal de være for å bruke sånt? Hva med babyBjørn-hvor lenge kan de sitte i en sånn en nå ved 6mnder? Hun er veldig sterk i ryggen og vil egentlig bare stå hele tiden,men sitter ikke uten støtte enda. *phu,blir sliten av all denne dansingen,jeg!"
mams1979+2små Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg har i grunn ingen gode ideer altså, men ville bare si at det er nesten som jeg skulle ha skrevet dette innlegget selv Håper du får noen gode tips !
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Synes det høres ut som om dere finner på masse jeg, det er jo også rimelig begrenset hvor mye undeholdning og aktivisering en 6 mnd gammel baby har behov for som sådan;) Gåstol anbefales ikke, da det faktisk kan være til hinder for utviklingen deres, så det ville jeg uansett droppet. Samme med hoppehusker og gåvogner; http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article658486.ece "Trening" i mageleie på gulvet er det beste, da den videre utviklingen mot krabbing, reise seg opp, sitte og gå skjer fra mageleie=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå