Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med pudendal blokade? revnet forrige fødsel og imotsetning til hva mange sier at man ikke kjenner det pga riesmerter, så synes jeg det var DØDSVONDT. og gruer meg nesten mer til det enn riene. om jeg er så uheldig å rivner med nr 2.

anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok dette opp med jordmor på forrige kontroll. Hun forklarte at det er en lege som må sette to sprøyter. Denne smertelindringen skal visst hindre det værste presset i sluttfasen, om jeg forsto det riktig. Vanligst i Sverige visstnok. jeg har tenkt å spørre om å få denne under fødsel iallefall. Håper flere med erfaring svarer. Forrige fødsel hadde jeg bare lystgass, men hadde det utrolig vondt.......ikke lyst til det igjen.

Skrevet

hadde lystgass jeg også forrige gang uten at det var noen hjelp. prøvde også akupunktur som heller ikke hjalp. så denne gangen tror jeg at jeg går for epidural + pudendal blokkade. men det høres litt skummelt ut så håper noen der ute har erfaringer å dele. hvorfor ha det så vondt når det faktisk finnes ting som lindrer... eneste problemet mitt er at jeg hadde første fødel gjort unna på 3 timer og om d går fortere andre gang så spørs de hva jeg rekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...