Gå til innhold

Tips og erfaringer ift pappaperm i utlandet med 3 små barn?


LilleMalin♀♂♂

Anbefalte innlegg

Vi får en liten en til sommeren og har to fra før. Vi ønsker å dra et sted sånn ca januar/februar neste år og da er barna ca 7 mnd, 3 år og 5 år. Vi er vant til å reise med de to eldste, men har naturlig nok ikke prøvd med tre enda;)

 

Er det noen som har tips til tur som kan fenge de fleste, har stabilt varmt klima, god hygiene og bra helsevesen?

 

Jeg vet jeg har mange ønsker, men håper på at dere flotte damer har noen alternativer til meg:)

 

Vi har vært i Orlando og det kan absolutt benyttes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at dere har vært i Orlando før, men det er et alternativ jeg absolutt kan anbefale med små barn. Godt helsevesen, deilig klima, masse gøy å finne på, billig. Lei f,eks et hus med svømmebasseng!

Ellers er det bra i Karibien, f.eks Bahamas!

 

Kanariøyene er jo også et godt alternativ! Er heller ikke så lang reisetid som til USA (selv om jeg pers heller hadde reist til USA)

 

Åh, nå fikk jeg lyst til å reise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere:)

Vi var i Dubai i pappapermen med eldste og det var helt strålende! Da kjente vi flere som jobbet i jumeirahkonsernet og det var perfekt:)

 

Da ser det ut som det blir Orlando igjen, det passer jo for store og små. Gleder meg allerede!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide hus i Orlando for ett par måneder siden. Artig =0) Men hus og leiligheter kan du leier over hele verden. Så uansett hvor dere ønsker reise australia, usa, spania kan det leies større boliger =0). Vi leide leilighet i barcelona det var gøy. New york med venninner men det er litt lettere når ungene er større =0) Skal snart få nr 3 vi også men ser ikke det som noe problem reise hvor vi vil =0) Planlegger verden rundt ferie =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...