Gå til innhold

lille Matheo har kommet til verden!(fødsels historie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

3/4 kom gull gutten vår til verden,våknet med sterke kynnere søndags morgen og små blødninger..tenkte jeg skulle vente md og ringe føden og se opp det tok seg opp i løpet av dagen,kl 15 bestemte jg mg for og ringe bare for og sjekke,var forsatt bare sterke kynnere,ikke vonde bare ubehagelige. Kom ned til drammen sykehus og ble sjekket av jordmor og hadde jaggu 5 cm åpning,da var det rett på fødestuen. Kunne ikke skjønne att jg var igang for hadde ikke vondt i det hele tatt,lo og fleipa md jordmødrene,og de kunne ikke skjønne att jeg tok det så bra,altså ingen smerter! etter en time kom jordmor igjen for og sjekke åpning,og da hadde jg syv cm og vannet gikk i d hun undersøkte,fikk klyster så jeg kom meg på do, ti min etter vannet gikk kom press riene og de var ikke behagelige,bestemte meg for og ikke ha noen form for smertelindring, kl 21 kom press riene og 35 min senere kom prinsen vår! drømme fødsel må jeg si,jordmor var helt enestående! jeg fødte i uke 36+4,men lillegutt var stor for alderen 3405 g og 49 cm lang og helt perfekt! ble flyttet på familie rommet og var på sykehuset bare to dager. Nå koser vi oss hjemme med ett nytt familie medlem,så med det,takker jeg for meg og sender masse fødestøv deres vei :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lille Matheo :)

Har selv en Matheo på 3 år :)

Nyt babytiden :)

Skrevet

Så koselig med så mange fødsler plutselig! Gratulerer så masse!

Skrevet

wow, du må ha hatt en fantastisk fødeopplevelse! Bra! Girlpower (-: Kos deg med knøttet og gratulerer så masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...