Gjest Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Skjønner dere hva jeg mener? Sånn lekematte som man har på gulvet, som ett kjempestor pulsespill så står det vel 1-2-3 eller a-b-c på de?
mi9 Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 hei ;-) skjønner hva du mener ja,jeg var på nille i forrige uke (trheim) å der hadde de det
Ane Elise Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Stemmer det, for jeg måtte kjøpe et sett til siden nurket har begynt å åle fremover
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Vi har kjøpt vår på Nille, men jeg har også sett det i en lekebutikk og på Toys`r`us.
Tabitha Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 I ettertid syns jeg det hadde vært like lurt å bare kjøpe ei stor treningsmatte, og sløyfe puslespillmatte.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Ikke enig med deg her. Vi har begge deler og puslematta er MYE bedre. Treningsmatten henger hun litt igjen i, så det var ikke der hun lærte seg å komme seg fremover for å si det sånn. Ja hun stakk fort utenfor puslematten, men synes det er så greit å ha et sted hvor man kan legge alle lekene. Nå er hun over hele stua, men vi har matta liggende i hjørnet likevel, og der legger vi lekene på plass. Slik at hun har sitt eget lille hjørne. I tillegg elsker hun å plukke med seg tallene, kantene og hjørnene og bite bite bite. Artige farger og fasonger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå