Gå til innhold

Ei mor i bhg t gutten min har sønnen (2år) på fanget i passasjersetet fremme i bilen hver dag når hun leverer han/henter han.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst å si noe, men vet ikke hva. Har også lyst å melde det til noen, men hvem? Kan vi si det til de i bhg, evt ringe anonymt til barnevern eller politi?

 

 

SYNS DET ER SÅ UTROLIG UANSVARLIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får også SÅ lyst til å si ifra når jeg ser det du beskriver, evt også at unger sitter løst i pasasjersetet, men jeg tenker at det ikke har noen hensikt. De som velger denne lettvinte løsningen, vet at det er risikabelt - jeg kan nemlig ikke tenke meg at noen her i landet ikke har fått med seg hva som er forsvarlig sikring av barn i bil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, pass på dere selv. har dere virkelig ikke bedre ting å ta dere til? Gi beskjed til vedkommende at det ikke er låv å ha barn på fanget i bil, så er du ferdig med saken....

 

Nei, jeg syns IKKE det er greit å ha barnet på fanget i bil,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer på oss selv vi, er godt sikret i bilen alle sammen. Inkl. barna ;)

Ja, jeg skal gi beskjed. Men tviler på at det hjelper da de sikkert vet at det ikke er lov. De lærer kanskje heller om de blir tatt i kontroll av politiet og får bot!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

send et tips til politiet. Her tok politiet affære ang en far som kjørte med sønnen på fanget (i "ville" Oslo hvor de har "bedre" ting å bruke tiden sin på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom barnehageansatte ser dette mener jeg ganske sikkert de er pålagt til å melde dette til barnevernet.

 

Dette er ikke en ting det kan svares "passe sine egne saker". Dersom foreldre ikke har kunnskap/forståelse/omsorg/vett til å ivarta sine barn må andre ta dette ansvaret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...