Gå til innhold

"Billigtest" vs "apotektest"

Anbefalte innlegg

Tok forrige fredag en billigtest, kjøpt på nett. Den viste en svaaak positiv strek. Var da 4+3 uker. Kjøpte to tester på apoteket som jeg brukte lørdag og søndag - begge var negative.

Igår fikk jeg en ny ladning billigtester :P Har tatt to, og begge var positive - litt svak strek, men veldig tydelig.

Hva er det som gjør at ikke testen kjøpt på apoteket slo ut? Var forøvrig ikke clearblue jeg brukte.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143114558-billigtest-vs-apotektest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm det var jo rart...

Jeg har lest et sted her inne at de har testet billigtester mot dyre tester,og de mente at de hadde samme effekt og at man like gjærne kunne bruke billige tester:-)

Jeg selv har erfart at clearblue trengte litt mer tid enn en billigtest,fikk positiv på billigtest,men negativ på Clearblue..(var positiv)

Billigstrimler slår ut på verdien 25 ( mener jeg antallet er. ) mens clearblue slår ut på 50. Dvs at du ikke har produsert nok hcg til at clearblue slår ut enda! Jeg har ikke prøvd clearblue men har testet svakt positivt på to billigstrimler og en new generation fra apoteket.

Hei! Jeg brukte også billigtester først, og de slo positivt ut etter fristen. Var da 3 + 5. Så tok jeg den fra RFSU som skal være hypersensitiv. Den var negativ 4 + 0 og igjen negativ 4 + 2. Clear Blue Digital slo ut 4+3. (Billigtestene var positiv hele vegen, etter tidsfristen da men)

Ikke godt å vite, men jeg tror at dersom du har to eller flere billigtester som viser positiv, så er den positiv. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...