Gå til innhold

Hvem har dere som gudforeldere/faddere til banet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kommer til å bli en runde på dette hjemme hos oss. Vi er ikke helt enige om hvem vi skal ha som gudforeldre til vårt barn. Jeg vil helst ikke ha par, der den ene er i slekta vår, eller vennepar der en av oss en kompis med den ene delen av paret. Er det dumt av meg?

Vil gjerne høre hvordan andre har løst dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud mødre er mine to beste veninner. I tillegg er min søster fadder for begge. Begge har en bestemor eg en bestefar som fadder og en av min manns venner. 5 faddere hver totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første barnet har min søster og mannens bror.

Andre barnet har min mamma og mannens andre bror.

Tredje barnet har min andre søster og mannens foreldre.

Fjerde barnet har mine to søstre.

 

Har ikke brukt par eller kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de 3 første har mine 2 og farens 3 søstre som faddere. Den minste har mine 2 søstre og 4 venninner av meg som faddere, da faren ikke lenger er inne i bildet.

 

faren har båret barnet og jeg har tatt av lua hver gang.

Jeg hadde heller ikke valgt par, da det dessverre er mange som går fra hverandre i dag. Da er det lett for at den ene parten forsvinner ut av livet til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eldste har min bror og gubbens søster, nummer 2 har min søster og gubbens bror... nå har vi ikke flere søsken, så vi er litt usikre. ;) Men jeg har en nevø og en niese som jeg selv er gudmor til, og det er ikke utenkelig at vi spør dem til sistemann. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi skal ha mine to eldste søsken og en veninne av meg. Gikk noen runder med meg selv (mannen bryr seg fint lite) før jeg valgte kun fra min side, men vil ha en til og da spør vi mannens søsken, pluss at de er faddere til hans barn fra tidligere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...