Gå til innhold

Se her alle dere som går fra barna i bilen!! Ting kan lett skje.. denne gangen var det en veske.. neste gang.. hva blir da tatt? Våkn opp!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er best å være obs. Heldig vis virker det ganske prevantivt på de fleste tyver at det er barn i bilen. Skal jeg apselutt legge igjen veska i bilen kan ungene passe på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som har barn i bil, se på alle bilulykkene som skjer i løpet av et år, og hvor mange som blir skada!

Hvem dør neste gang? Våkn opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har helt rett! Jeg skal nå bare være hjemme med barna.Ingen jobb på meg og ingen barnehage på barna.

Nei vent......de fleste ulykker skjer i hjemmet:-O Hvor skal vi oppholde oss? I ett telt i hagen kanskje? Er det trygt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14:28: du må bygge et polstret, brannsikret rom, hvor du ikke kan ha NOEN gjenstander what so ever. Her må du og barnet ditt bo, og aldri gå utenfor døra. Mat kan dere få inn gjennom en luke.

Noe å tenke på for dere mødre som liksom passer så godt på barna deres, men likevel kjører rundt med dem i livsfarlige kjøretøy og oppbevarer dem i farlige hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI mente vel dette som en vekker til folk som forlater babyer og små barn i bilen mens de løper i butikken eller levere i bhg osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ett menneske er på tyvtokt og skal stjele f.eks en veske og så ser de ett barn i bilen, tviler strekt på de stjeler barnet, men anyway så bør man aldri la barn sitte alene i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på de barna som sitter alene i bilen, har sett mange som gjør det og det er forkastelig!! Skulle bare sett de ansiktene...sitter og ser etter foreldrene osv.

Det er uansvarlig!! Alt eller ingenting kan skje, POENGET er at foreldrene/omsorgspersonen har ansvaret for barnet/barna!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe mer uansvarlig å sette igjen barna i bilen i fem minutter enn det er å kjøre bil med barn i utgangspunktet. Det er tusen ganger høyere risiko for at det skjer noe når du er ute og kjører med unga, enn hvis barnet sitter i bilen i fem minutter.

Så de som kjører bil med barn bør virkelig ikke kritisere andre for å være uforsvarlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke uansvarlig,men lar gjerne barna sitte i bilen mens jeg stikker innom butikken og kjøper brød+melk. Det gjelder nærbutikken,og jeg ser bilen hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Våkn opp, du kan ikke sammenlikne det å KJØRE bilen med det å sitte igjen ALENE i bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten går ALDRI tom... Pass på deg selv og dine og bruk mindre krefter på hva "alle andre" gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...