Pompel ★ Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Hei kjære damer Beklager mye mas fra min side.. Men håper så inderlig på en spire i magen. Jeg begynner på pergo om ca 2 uker. Og lurer på om dere ser om det klaffer for oss da? :)080585 Jeg kan prøve å se tilbake, men jeg er ikke så flink enda. Holder på å utvikle evnene mine
Athina' Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Hmmm jeg får ikke det opp altså, men juli kommer opp her, juni/juli :-) Kan prøve på meg, og man må ha kaniner for å lære seg vettu, er jo derfor vi som spår bruker hverandre for vi vet ting går ut på :-) Graviditet 08.11.70 Klem
Pompel ★ Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2011 Kjekt med kaniner Får opp sensommeren.
Kicam Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Hei:) Jeg får ikke opp noe neste pp, men jeg får opp juni her:) Så da trenger du ikke å vente så lenge, ser det ut til:) Kan du se om det blir klaff for meg og samboer denne pp`n? Har el til helga og går på pergo kur nr 2, så er veldig spent og har virkelig trua født: 280389 Klem
Pompel ★ Skrevet 7. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2011 Har sendt deg pm Og tror fortsatt at du blir gravid i denne eller neste pp
Pompel ★ Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2011 Har sendt deg en pm Og jeg tror fortsatt denne eller neste pp
Leo<3 Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Heisann! Jeg får opp graviditet i juli, muligens før også, med en gutt:) Vil du se når det klaffer for oss? Jeg er født 23.01.1990
-mtp- Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 hei:) Eg får opp noe helt annet enn de andre Men får opp sitter på dobbel pergo... Begynner du kansje direkte på dobbel pergo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå