suza + 3 små Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg er nå i uke 37, termin 6.mai. Har tenkt på at d kanskje kan være lurt å pakke en bag så den er klar. Er tredjegangsfødene så har jo en viss peilig på hva jeg bør ha m, men hva inneholder deres fødebager?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Klær til meg selv: Et par gode og myke bukser Et par topper/ammetopper En singlet 1 hettejakke og kanskje en cardigan. 1 el 2 ammebh'er Engangstruser og et par store boksere Sokker Tøfler/slippers Toalettsaker: Shampo/balsam Dusjsåpe Deodorant Ansiktskrem Litt sminke og renseservietter Håndkrem Lipsyl Brystvortesalve, Purelan el annen. Hårbørste Hårspray Hårbånd, hårstrikk og klemmer Div annet: Kamera m/lader Mobil m/lader Skrivesaker(antar dårlig husk etter fødsel denne gang og) Vannflaske Drops Til babyen: Et par ullbodyer og ullsokker(hadde kald baby sist, så tar med i alle tilfelle det blir det denne gang også.) Ullteppe Hentesett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Nå er det 8 uker siden jeg fødte mitt andre barn, så slenger ut en liste over det jeg hadde med meg: - 2 bukser - 4-5 løse topper - 1 jakkegenser - Truser og sokker - 2 Amme-BH - Innesko - Toalettsaker som deodorant, shampo, hårbørste, tannbørste og tannkrem (sminke brukte jeg ikke på barsel) - Helsekortet - Mobillader - Kamera - 2 bodyer, 2 sparkebukser og hentesett til babyen Tror det var alt jeg hadde med denne gangen, første gangen hadde jeg med mye jeg absolutt ikke beøvde Jo, kom på en ting til: 1 skift til far, første gang kastet jeg opp over han under en ri, og andre gang var han gjennomvåt av svette etter fødselen, så da var det greit at jeg hadde pakket med skift til han også Lykke til med fødsel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå