Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 11 uker som er begynt å bli veldig glad i å ha noe over hodet og øynene når han skal sove. Han drar gjerne teppet sitt over hele ansiktet også. Det er greit nok på dagtid når jeg har ham under oppsyn, men om kvelden/natten er jeg litt redd for å legge noe over/rundt hodet hans i tilfelle han drar det over nesen og ikke får puste skikkelig. Jeg har pleid å legge en gulpeklut(gasklut) over hodet hans og tatt den vekk igjen når han har sovnet. Prøvde selv om det gikk an å puste gjennom den og det gjør det, så skal jeg bare la den ligge? Han koser seg sånn med kluten, men samtidig er han jo så liten og har kanskje ikke helt kontroll på hva han gjør med hendene sine. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge mine er avhenig av koseklut :) eldste er 2 år å må ha den når ho kose å sove. får faktisk ikke til å sove uten.

mini er 5 mnd og trenger den oppi og litt over ansiketet når han skal sove. han bruker gassbleier til kos, og jeg legger den vedsiden av hodet og litt over i panna så snur han hodet å kneker den inn i ansiketet, hender han har den over ansiktet når han våkner, men greier fint å puste igjennom å han har den ikke lenge der før han blir irritert å skriker :) så er ikke så redd for det.. var det i starten, men ser nå at det går bra :)

Skrevet

takk for svar :)

han sier nok fra hvis det blir ubehagelig ja.

vi får bare kjøre på med klut over hodet ;)

Skrevet

Smurfen her må ha koseklut og smokk når han skal sove :)

Han ligger å dytter den inntil ansiktet når han skal sove, vil ikke ha den over ansiktet bare inntil så han kan kose med det :)

Tror nok han gir beskjed og blir urolig hvis det blir ubegahelig, det gjør hvertfall her. Han begynner han å kave voldsomt med armer og bein før han skriker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...