Mamsen<3 Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Ååååå jeg er så glad! Tok en CB-test i dag før jeg skulle ta blodprøven, og endelig lyste det gravid imot meg! Krysser bare fingrene for at blodprøven også er fin. Så nå håper vi bare at det etter to frys og tre runder med ferskforsøk og sprøytestikkeing endlig er en liten spire som skal vokse seg stor utover året... Lykke til alle dere andre også, og håper på full klaff for dere òg!
Phoenix1 Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Gratulerer så masse! :) Kos deg med positiv test! For en lykke! Selvfølgelig skal den vokse seg stor utover året! Dette går så bra så.
Høst72 Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Gratulerer så mye med positiv test! Håper blodprøven bekreftet testresultatet! Satser på at alle gode ting blir 5 for oss også, har akkurat testet negativt på 4. søskenforsøk...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Gratulerer så mye med positiv test Lykke til videre
blåmeis:) Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Gratulerer! Godt å høre om de som lykkes :-)
shalin Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Åh gratulerer så mye:-)) Fikk den dumme mensen idag(etter 4 forsøk),så da satser jeg på at alle gode ting er 5 for meg og!! Er så godt å høre at noen lykkes!
shalin Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Åh gratulerer så mye:-)) Fikk den dumme mensen idag(etter 4 forsøk),så da satser jeg på at alle gode ting er 5 for meg og!! Er så godt å høre at noen lykkes!
Snupperella81 Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Gratulerer så mye mamsen:-). Og shalin, neste gang blir det din tur...Jeg krysser fingra for deg:-)
Mamsen<3 Skrevet 9. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2011 Tusen takk for alle koselige gratulasjoner :-) !!!! Alle blodprøvesvarene var heldigvis fine, så nå er det bare ei lita uke igjen med crinonen også...produserte godt med progesteron selv...JIPPI :-D Lykke til videre dere også som skal igang igjen med nye runder eller som er midt i ruginga. Og shalin-skal se det går på femte forsøket deres også ;-) Takk <3
shalin Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Takk:-) Ja satser på at alle gode ting er 5 for oss og! Masse lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå