JellyButt Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Hei. Noen tråder her inne tar helt av med mange svar. Da savner jeg en "til toppen" og en "til bunnen" av siden link. Hender gjerne at jeg melder meg ut av interessante diskusjoner rett og slett fordi jeg ikke orker å måtte scrolle helt ned til siste innlegg. Bruker ofte touchtelefon og da blir dette litt styrete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Du har vel en "tilbake"-knapp på mobilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JellyButt Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2011 Tilbake fungerer ikke når man skal til innlegg nr 789 i en tråd. Var det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 27. april 2011 #4 Del Skrevet 27. april 2011 Vi har fryst slik nyutvikling av forumet som du sikter til akkurat nå.. Prioritet er å få en optimal løsning hvor vi prøver å finne ut hvorfor det går tregt i forumet og innlegg som ikke blir postet. Sier derimot ikke noe imot at det kan være et godt forslag på noe vi kan se på siden, så jeg noterer det ned. Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå