enits40 Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Siden jeg fødte har jeg svettet så utrolig mye. Går jeg i oppoverbakke med vogna siler svetten, selv om jeg går i vanlig tempo. Har tenkt at dette er hormonelt fordi jeg ammer, men vet jo ikke. Flere som har det sånn?
Fru Pinne Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Ja sånn er jeg også! Men jeg har det mest om natten. Var værst en uke etter fødsel for da forsvant det 15(!)kg vann fra kroppen min... Svetter også masse når jeg går på tur, tenker det er litt fordi jeg ikke er i toppform, men som du sier er det gjerne hormonelt. Helt normalt tenker jeg
Lemonia Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg har det også sånn. En måned siden fødsel og jeg er varm hele dagen og svetter ihjel om natten selv om jeg har vinduet vid åpent. Gleder meg til det går over. Kan ikke huske at de var slik sist.
Steget Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 De første ukene etter fødsel svettet jeg helt enormt om natta. Mye vann som skulle ut da, ja! Nå er det 8 måneder siden fødselen og jeg svetter mye mer enn jeg gjorde før. Tenkte på det tidligere idag faktisk! Jeg er jo ikke i toppform heller, men det har jeg aldri vært egentlig.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Svetter som en gris jeg også mini er 1 mnd i dag.. blitt litt bedre, men fremdeles en god del som skal ut ja. Og blir svett bare av å gå en kort tur. Er ikke i toppform nå kan jeg også innrømme Jeg var alltid en frosspinn før, men nå er jeg alltid varm! hehe.. rarre hormoner..
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Jeg har vært sånn hele livet mitt men ekstra ille nå etter fødselen. Det er snart 15 mnd siden og jeg svetter som en gris bare jeg leer på meg. Utrolig irriterende..
stearin Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Jeg svettet mye etter fødsel og de månedene jeg ammet. Men så svetter jeg ganske mye til ellers også, så jeg vet ikke om det var ammingen som gjorde det. Utrolig nok var jeg ganske kald under hele svangerskapet, svettet så godt som aldri..
enits40 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2011 Ja. Fem måneder siden fødsel her, så kan ikke skjønne at det er mere vann som skal ut! :-) Håper det gir seg litt når jeg slutter å amme, blir jo nesten litt flau over klær som sitter klistret til kroppen etter bare en liten trilletur...
siz85 Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Hvis dere svetter mye under armene så anbefaler jeg dere å kjøpe Aleminiumsklorid på apoteket. Påfør om kvelden på nyvasket hud og vask av om morgenen før vanlig deodorant. Etter du har brukt den litt bruker du den sjeldnere og sjeldnere. Helt fantastisk
Lemonia Skrevet 8. april 2011 #10 Skrevet 8. april 2011 Tror ikke svettingen har så mye med vann i kroppen å gjøre. Jeg hadde i allefall ingenting av det i svangerskapet, men svetter okke som.
Fru Pinne Skrevet 8. april 2011 #11 Skrevet 8. april 2011 Aluminiumklorid er helt genialt! Jeg har brukt det en del før for jeg svetter som en gris under armene til vanlig også. Blir helt tørr når jeg har brukt den Ren magi. Hihi Er den trygg å bruke når man ammer? Regner med det, men en vet jo aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå