Gå til innhold

Ide til dobbelt navn med..

Anbefalte innlegg

Jonathan.. veldig glad i navnet. synes det er fint alene, men har tenkt endel på evt. dobbelt navn ettersom første har det.. har lest igjennom navne forslagene på navneguiden, men blir ikke klok da ingenting passer slik at det blir flyt i det.. Ønsker helst ett norrønt kort navn først, men er virker håpløst..

noen som har forslag både til navn før og etter?

på forhånd takk=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143114286-ide-til-dobbelt-navn-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Jonathan er et navn som står absolutt best alene, men kommer likevel med noen forslag:

Tor Jonathan

Tord Jonathan

Trym Jonathan

Hauk Jonathan

Ole Jonathan

Pål Jonathan

Per Jonathan

Eirik Jonathan

Ulf Jonathan

Jonathan Emil (med lang i)

Jonathan Andre

Jonathan Andreas

Jonathan Olai

Men som sagt synes jeg Jonathan er absolutt best alene! Lykke til med navnevalg!!

Et norrønt navn til Jonathan blir jo totalt kræsj. Jonathan er av hebraisk opprinnelse, og personlig synes jeg det blir riv ruskende galt med å kombinere det med norrøne navn som Trym, Odin, Brage, Brynjar, Balder osv. Det trenger nødvendigvis ikke være hebraisk, nr nr 2, men norrønt blir way off... Så kanskje en god grunn for at du ikke finner noe som ikke passer ;o)

Jonathan Samuel

Jonathan Andreas

Jonathan Matteus

Jonathan Elliot

Jonathan Martinius

Samuel Jonathan

Jeg er enig med de andre, Jonathan er et nydelig navn, men såpass langt at det gjør seg nok best alene.

Jeg hadde også veldig lyst på dobbelt navn på min førstefødte, men gav beng da jeg ikke fant et som passet og det fulle navnet hans da ble en mil langt... Er veldig fornøyd med den beslutningen i dag! :-)

Annonse

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...