Gå til innhold

Jeg merker at jeg føler avsky ovenfor folk som drar til utlandet for å velge kjønn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan det barnet dere unnfanger ikke være godt nok?

Er overhodet ikke for et utvelgelsessamfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, ja. Har vært inne på "gutt eller jente" tydlig at de som er der er mer en gjennomsnittet int. i kjønnet i magen.

 

Skammelig, kan like godt velge øyenfarge, ferdigheter og utseende da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka

Jeg skriver ikke dette for å trolle, men fordi jeg ærlig og oppriktig lurer: Finnes det virkelig muligheter for å gjøre dette? I hvilke land gjør man det, og på hvilken måte? Aborterer man fostre med feil kjønn eller hva gjør man? Linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det finnes steder som aborterer "feil" kjønn. Men jeg tenkte i utgangspunktet på kliniker som velger bort det uønskede kjønnet fra spermien for deretter å befrukte gjennom prøverør.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel omtrent ingen her til lands som gjør det. Ja, man aborterer foster som har feil kjønn, eller man tar ut egg og befrukter dem, så velger man det med riktig kjønn. Siste er selvføgelig mye mer komplisert og kostbart.

 

For noen par er det faktisk nødvendig da de f.eks er garantert en alvorlig arvelig sykdom om de får f.eks jente.

 

Men du trenger ikke tro det er noe her inne, er jo ytterst sjelden nordmenn gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noe galt med det.

Hva gjør det om man velger ut hvilket befruktet egg man setter inn?

Mange som får satt inn egg og så må nesten det være like galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg ikke er det samme i det hele tatt. Når man setter inn eg er det jo som regel en grunn til det, at man ikke blir gravid for eksempel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicoria Beckham er ikke en dame jeg har noe til overs for fra før. Med samtlige barn har hun tatt Ks i 7mnd for at kroppen ikke skal bli ødelagt, hun er ikke god i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du som skal bestemme at det er mindre galt enn å velge kjønn?

Ungen blir satt inn okke som.

 

Er vel like greit begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syntes det er dårlig å si at Victoria Beckham har gjort dette.. Hvorfor har hun ikke gjort det før da?

Og hvordan i all verden har du det fra at hun har forløst ungene i 7 mnd pga hun ikke vil ødelegge kroppen??

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...